61 72 14 52 info@tid-balance.dk

Kosten er utrolig vigtig for kroppen, især når man har stress. Men når man kæmper med stress, har man brug for mad, der holder energiniveauet og blodsukkeret stabilt.

Din kost kan virke stressnedsættende på flere måder. Bestemte fødevarer kan begrænse niveauerne af kortisol og adrenalin, som er de stresshormoner der slider på din krop, hvis du har for mange af dem over længere tid.

Og en god og næringsrig kost kan modvirke den påvirkning stress har på både din krop og dit immunforsvar.

3 gode råd:

  • Spring aldrig morgenmaden over. Hvis du gør det, øges kortisolniveauet og dermed blodsukkerniveauet. 
  • Sørg for at få væske nok hele dagen. Hav altid en vandflaske med dig. Dehydrering giver stress og dermed øget kortisolproduktion. 
  • Spis frugt og grønt der indeholder meget C-vitamin, såsom appelsiner og bær. Det styrker immunforsvaret.

Her på hjemmesiden kan du få gratis viden, opskrifter og inspiration om kost. 

Rigtig god fornøjelse.

Guides

Guides

Opskrifter

Videoer

Videoer

Bliv medlem af Tid & Balance

Som medlem får du adgang til:

  • Viden, øvelser og læring ét sted.
  • Meget mere indhold.
  • Mulighed for at læse, lytte og se i dit tempo.
  • Du kan logge på hvor end du er.
  • Adgang til vores lukkede Facebook-gruppe, hvor du kan interagere med andre medlemmer og behandlere.
  • Rabat på online produkter, quick-kurser og online kurser.
  • Rabat på spændende arrangementer (foredrag/workshops) i samarbejde med vores dygtige behandlere.
  • Ugentlig inspirerende nyhedsmail.

Det koster kun 57,- pr. måned. Ingen binding.

Luk menu